Tilmelding til vore kurser!

Er du interesseret i at deltage på et af vore hold, har du nu følgende muligheder for at tilmelde dig:

  1. Betal via netbank.  Betalingsart 01 konto 7394691.

  2. Tilmeld via modulet på vores hjemmeside. – Når du har fundet et kursus, du vil deltage i, er der en rubrik for tilmelding. Her kan du KUN benytte Dankort, og alle felter skal udfyldes. – Kvittering for indbetalingen bliver sendt til din e-mail.

  3. Hvis du ikke har mulighed for at benytte ovenst. Tilbud, må du kontakte os og få tilsendt et girokort.

Hvis der ikke er nok tilmeldte, forbeholder vi os ret til at aflyse kurset. Vi betaler naturligvis så pengene retur. – Hvis du selv melder afbud, senere end 10 dage før kursusstart, er tilmeldingen bindende. Køb af kursus på hjemmesiden er ikke omfattet af fortrydelsesretten, jf. foreningsaftalelovens §18, stk. 2.

Vi har den regel, at man er tilmeldt, når indbetalingen er på vores konto. – så vent ikke for længe med at indbetale. Man kan ikke reservere plads på et hold.

Kursusprisen fremgår af programmet. – Kursusprisen er den samme for alle,  uanset om man er pensionist eller andet.

Det er en stor hjælp, hvis du oplyser e-mail og telefonnummer ved tilmelding, så vi kan kontakte dig ved f. eks. Aflysning, eller der skal sendes materialeliste ud. – Der sendes ikke bekræftelse ud på modtaget tilmelding, så hvis du ikke hører andet, er det fordi kurset bliver til noget.

Der er altid gratis kaffe og the, men madpakke må medbringes, da der ikke er mulighed for at købe noget på stedet.

Du er altid velkommen til at kontakte skoleleder Ellen Johanne Petersen for yderligere oplysninger: egense.husflid@gmail.com eller tlf. 61709307

Se i øvrigt under de enkelte hold, om der er særlige oplysninger om tilmeldingsfrister o.l.